uønsket vindue fra guiden konfiguration af ISDN
Jeg har haft ISDN fra Teledanmark, men har annulleret det igen da det ikke vilde fungere. Jeg har slettet alt om LASAT og ISDN, men der vedbliver at komme et vindue frem hver gang jeg åbner computeren der siger: "Der kan ikke findes noen ISDN enheder. installer ISDN- enhed og konfigurer"Mitt spørdmål er: "Hvordan bliver jeg kvit dette vindue?" B.F.Brekke (Tlf 62 68 13 34)
