Avatar billede dsjk Novice
15. august 2003 - 10:10 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Alm modem på digital linie

Hej

Kan jeg bruge et alm. modem på en digital linie?


vh
dsjk
Avatar billede hcm Nybegynder
15. august 2003 - 10:14 #1
Nej. Du skal ha' en analog linie
Avatar billede skaw Nybegynder
15. august 2003 - 10:15 #2
ja det ka du der er 2 udgange i boksen som kører analog hvis du har isdn
mvh skaw
Avatar billede hcm Nybegynder
15. august 2003 - 10:17 #3
PSTN (POTS)
PSTN er en forkortelse af Public Switched Telephone Network og POTS er forkortelse af Plain Old Telephone Service. Begge er de betegnelser for traditionel telefoni, der transmitteres via kobber-forbindelser mellem dit hjem og telefon-centralen. Teknikken er analog i modsætning til digital telefoni som f.eks. ISDN eller mobiltelefoni.
(http://www.startsiden.telia.dk/ordliste.htm)
Avatar billede hcm Nybegynder
15. august 2003 - 10:18 #4
skaw: Jo, men så har man en konverter på... Hos mange virksomheder er der digitale linier, og der kan man ikke bruge sit modem...
Avatar billede skaw Nybegynder
15. august 2003 - 10:22 #5
ok så ved man det
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester