Flere brugere og internetopkobling
Jeg har oprettet to brugere på min Windows XP installation - en administrator (mig selv) og en bruger.Når jeg er logget på som administrator får jeg opkoblingsboksen frem, hver gang jeg trykker på explorer. Er jeg derimod logget på som bruger kommer opkoblingsboksen ikke frem og man kan dermed ikke komme på nettet. Jeg ved at der findes et sted, hvor man kan sætte kryds i at opkobling kan finde sted for alle brugere på maskinen, men jeg kan bare ikke finde det igen. Kan nogen hjælpe?
Mvh
Henrik
