Stofanet med to PC-er
Jeg har følgende:1. 2 PC-er med WindowsXP
2. En D-Link
3. Et modem til Stofanet.
D-Link2 er forbundet til PC1
D-Link3 er forbundet til PC2
D-Link5 er forbundet til Modem
Hvordan kan jeg komme på Internet
med begge PC-er når de er tændt.
Svar ønskes på begynder niveau.
alice
