Avatar billede njl Nybegynder
18. august 2003 - 14:14 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Tilretning af fakturaformular i C5 light 3.0

Når man køber en C5 Light har man købt 5 stk. "formulartilretninger". Jeg kan fint finde ud af indlæse den formular jeg gerne vil tage udgangspunkt i, men jeg kan ikke finde ud af, hvordan jeg så kan rette i den.

Er der nogen der kan hjælpe?
Avatar billede Slettet bruger
18. august 2003 - 14:21 #1
Tilretninger foregår i udviklingskonsollen:

Start-Programmer-Microsoft Navision-administration-Udviklingskonsol

Under

Generelt-Tilpasning-Udviklingsmenu-Rep-Ret.

Men hvis du ikke er kyndig er det næppe ret let at finde ud af. Dog er det relativt nemt at flytte og slette felter.
Avatar billede Slettet bruger
18. august 2003 - 14:21 #2
Hov det var et svar
Avatar billede nilfri Nybegynder
18. august 2003 - 14:24 #3
Det kommer an på, hvad du skal have rettet:

*
Hvis det er i selve designet: Har du prøvet det før/været på kursus? Ellers skal det nok være ret enkle rettelser. Det er ikke jordens nemmeste rapportgenerator.

//Generelt/Tilpasning/Udviklingemenu/Rep/Ret og så den pågældende rapport.

NB: Du skal starte op i "DOS"-versionen (C5W32C.EXE). Værktøjet findes ikke i Windows-versionen...

**
Hvis det bare er tekster? Søg her på eksperten efter løsningen på dét. Der har næsten lige været et spø.
Avatar billede njl Nybegynder
18. august 2003 - 14:30 #4
Tak for hjælpen. Jeg havde forsøgt den nævnte sti i Windows-versionen men fik her blot en fejlmeddelelse. Via DOS-versionen fungerer det. Thanks!!