18. august 2003 - 17:10Der er
6 kommentarer og 3 løsninger
Er der penge at spare ?
Kom til at tænke på følgende:
Når man surfer på nettet med en stofanet-opkobling, betaler man typisk efter hvor meget man downloader, d.v.s. hvor mange/store sider man har besøgt.
Hvis man nu undlader at tømme "Temporary Internet Files", hentes visse tidligere besøgte filoplysninger så her, hvorved det så vil være billigere at "gense" en side???
Ja, det vil jeg mene. Det der sker når du besøger den samme side 2 gange, er at ie tjekker om der er sket noget nyt på siden, er der ikke det, hentes den fra temp, ellers henter den det nye. Men self. grafik og så videre bliver ikke hentet igen, Udover hvis det er nyt.
Vil jeg også mene det er... Men hvis du har det StofaNet hvor man har 5 gb om måneden at downloade for tror jeg ikke det kan betale sig, medmindre du henter meget store eller mange sider ned...
altså sådan en side fylder jo næsten ingenting så medmindre der er rigtig meget data, f.x enormt mange avancerede billeder eller du besøger ca 1000 sider i døgnet kan der vist ikke være tale om en besparelse der er anstrengelsen lig. hvis du er over 300 MB surfer du jo gratis til du er på 5000
Men sagt på en anden måde. Mit indfald var korrekt nok, men er ikke værd at regne med.
Synes godt om
Ny brugerNybegynder
Din løsning...
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.