Avatar billede m86 Nybegynder
20. august 2003 - 15:24 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Hvad er det billigste?

Hej alle sammen.
Findes der en eller anden form for oversigts-side, hvor man kan se hvad der er det billigste xDSL og/eller noget andet? (eller også hvis en af jer kan svare på det..) Jeg er ligeglad med båndbredden (må sf være hurtigt! :D), det skal bare være billigt og flatrate, så man ikke skal kigge på klokken når man surfer.

Mvh
Avatar billede grunken Nybegynder
20. august 2003 - 15:27 #1
Avatar billede ird Praktikant
20. august 2003 - 15:41 #2
Avatar billede ird Praktikant
20. august 2003 - 15:42 #3
Avatar billede redhat9user Nybegynder
20. august 2003 - 15:43 #4
Hvis du er heldig kan du få webspeed.
Avatar billede ird Praktikant
20. august 2003 - 15:45 #5
Webspeed er ikke så udbredt endnu desværer :-)
Avatar billede m86 Nybegynder
20. august 2003 - 15:55 #6
Øv. Bare man boede i Sverige, der har de MANGE mbit til ingen penge. Det er mega dyrt i DK..
Avatar billede ird Praktikant
20. august 2003 - 16:59 #7
Enig du! Fik du svar nok?
Avatar billede m86 Nybegynder
21. august 2003 - 11:39 #8
Ja tak. Fandt ud af at Webspeed kommer til min by i december! Wee!! :D Men tak for hjælpen!
Avatar billede ird Praktikant
21. august 2003 - 12:02 #9
Anytime :-)
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester