20. august 2003 - 22:28Der er
20 kommentarer og 1 løsning
problem med DHCP
Jeg møder en skærm, der siger, at jeg skal ændre min IP fra statisk til dynamisk. Og giver mig følgende vejledning dertil: ___________________________________________________________
Hjælp til Windows 2000 / XP
Kilk på "Start", vælg "Indstillinger", og klik så på "Netværks-og opkaldsforbindelser". Højreklik på LAN-forbindelse og klik så "Egenskaber" Vælg "Internetprotokol (TCP/IP)", tryk "Egenskaber". Under fanebladet "Generelt", markér punktet "Hent automatisk en IP-adresse". Marker punktet "Hent automatisk en DNS-serveradresse". Klik "Ok". Under "Generelt", klik "Ok". Din PC vil fremover selv hente sin IP-adresse, og du skulle igen være klar til signon. ___________________________________________________________
Problemet er at jeg ikke rigtigt kan finde rundt i vejledningen. Er der nogle der lige kan forklare mig, hvordan det præcist er man gør?
Du kan højreklikke på "Start" trykke egenskaber, og vælge Klassisk version af startmenuen. Derefter skulle der gerne stå indstillinger. Derefter følger du bare "guiden" deroppe^
så er der gået tre dage ... jeg lukker (skulle ikke undre mig hvis i dukkede op nu)
Synes godt om
Ny brugerNybegynder
Din løsning...
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.