Avatar billede nak-m Nybegynder
20. august 2003 - 22:28 Der er 20 kommentarer og
1 løsning

problem med DHCP

Jeg møder en skærm, der siger, at jeg skal ændre min IP fra statisk til dynamisk. Og giver mig følgende vejledning dertil:
___________________________________________________________

Hjælp til Windows 2000 / XP

Kilk på "Start", vælg "Indstillinger", og klik så på "Netværks-og opkaldsforbindelser".
Højreklik på LAN-forbindelse og klik så "Egenskaber"
Vælg "Internetprotokol (TCP/IP)", tryk "Egenskaber".
Under fanebladet "Generelt", markér punktet "Hent automatisk en IP-adresse".
Marker punktet "Hent automatisk en DNS-serveradresse".
Klik "Ok". Under "Generelt", klik "Ok".
Din PC vil fremover selv hente sin IP-adresse, og du skulle igen være klar til signon.
___________________________________________________________

Problemet er at jeg ikke rigtigt kan finde rundt i vejledningen. Er der nogle der lige kan forklare mig, hvordan det præcist er man gør?

Kører WinXP :)
Avatar billede kenp Novice
20. august 2003 - 22:33 #1
har du prøvet at følge den præcist!

da den er det vi ville svare!
Avatar billede metalspaden Nybegynder
20. august 2003 - 22:35 #2
Okay, regner med du ikke kan finde "Indstillinger" Da du nok ikke bruger klassisk startmenu
Avatar billede nak-m Nybegynder
20. august 2003 - 22:36 #3
altså jeg går ned i startmenuen, hvor der så burde være et punkt der hedder indstillinger?
Avatar billede nak-m Nybegynder
20. august 2003 - 22:37 #4
hehe
Avatar billede nak-m Nybegynder
20. august 2003 - 22:38 #5
metalspaden: hvordan finder jeg tingene så? :)
Avatar billede kenp Novice
20. august 2003 - 22:42 #6
under kontrolpanel
Avatar billede nak-m Nybegynder
20. august 2003 - 22:43 #7
jah det havde jeg opfattet ;)
Avatar billede metalspaden Nybegynder
20. august 2003 - 22:45 #8
Du kan højreklikke på "Start" trykke egenskaber, og vælge Klassisk version af startmenuen.
Derefter skulle der gerne stå indstillinger. Derefter følger du bare "guiden" deroppe^
Avatar billede squashguy Nybegynder
20. august 2003 - 22:45 #9
du kan altid komme i kontrolpanel via start->kør->control
Avatar billede nak-m Nybegynder
20. august 2003 - 22:50 #10
metalspaden: svar! :)
Avatar billede nak-m Nybegynder
20. august 2003 - 23:03 #11
kom nuuu!
Avatar billede nak-m Nybegynder
20. august 2003 - 23:22 #12
jeg mener det! jeg hader at have spørgsmål åbne ... specielt når de er besvarede :P

Men jeg giver folk en chance ... indtil imorgen aften :) skyyynd diiig!
Avatar billede nak-m Nybegynder
21. august 2003 - 18:46 #13
hvis en af jer deltagende i dette indlæg vil have point, så læg svar! :)
jeg kan ikke holde det ud ...
Avatar billede kenp Novice
21. august 2003 - 19:57 #14
nu er det jo ikke alle som bare er på her hver dag ;) så giv ham lige en chance ikke.
Avatar billede nak-m Nybegynder
21. august 2003 - 21:03 #15
jaja, det er jeg jo nødt til --
men det er da ikke så svært lige at logge på og smide et svar =)
Avatar billede nak-m Nybegynder
22. august 2003 - 19:33 #16
ej nu kan det snart være nok ... kooom så! :)
godt nok kan jeg ikke forlange at man kigger ind hver dag meeeeen...

lig svar metalspade, squashguy eller kenp!
Avatar billede nak-m Nybegynder
23. august 2003 - 00:33 #17
En eller anden? *snøft*
Avatar billede nak-m Nybegynder
23. august 2003 - 14:45 #18
det er altså ikke sjovt længere :( skyyynd jeeer!
Avatar billede nak-m Nybegynder
23. august 2003 - 18:33 #19
er der ingen af jer 3 der vil ha point? for så lukker jeg da bare...
Avatar billede nak-m Nybegynder
24. august 2003 - 15:50 #20
Seriøst, jeg lukker hvis der ingen svar er kommet inden onsdag :)
Avatar billede nak-m Nybegynder
27. august 2003 - 15:50 #21
så er der gået tre dage ... jeg lukker (skulle ikke undre mig hvis i dukkede op nu)
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester