Avatar billede radok Nybegynder
21. august 2003 - 00:23 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Hvilken udbyder skal jeg vælge

Jeg spiller meget Counter-Strike på engelske servere, derfor vil jeg gerne have en udbyder der har den mest direkte adgang til det engelske net.

Jeg har i øjeblikket Oncable, og det er nok det værste lort jeg længe har været ude for, de lagger, det logger mig af 1 gang om dagen, og jeg får den værste ping med lag ect.

Jeg vil gerne høre fra folk der har erfaringer med det ovenstående problem.

Ps: Forbindelsen skal gerne være 512/512, og ikke fra Stofa eller TDC Oncable!
Avatar billede simonvalter Praktikant
21. august 2003 - 00:30 #1
jeg tror ikke der er stor forskel på de store udbydere i dk ... cc/tele2/tdc
de ligger alle 1 eller meget få hop fra dix
jeg har selv tdc erhvervs bredbånd og det har kørt 100% stabilt de sidste 2-3 år
.. jeg aner ikke lige hvad oncable er men tdc i sig selv er meget stabilt.
Avatar billede radok Nybegynder
21. august 2003 - 00:36 #2
Er det bedst at få xDSL med en router eller et Modem
Avatar billede simonvalter Praktikant
21. august 2003 - 00:37 #3
jeg går ud fra at det er det der hedder webspeed nu .. kabelmodem ?
jeg har hørt før at det ikke skulle være så godt
få dig noget adsl .. jeg har ikke hørt om nogen dårlige erfaringer med tdc adsl
men få dig evt en snak med tdc om hvad det kan være og om adsl vil være bedre.
Avatar billede simonvalter Praktikant
21. august 2003 - 00:39 #4
der er klart bedst med router. Med en router kan du nemmere have mange klienter bag ved 1 fast ip ... så kan du køre server og det er bare at tilslutte en switch og så kan du have 200 clienter bag ved den hvis du vil
Avatar billede simonvalter Praktikant
21. august 2003 - 00:39 #5
der er også en vis sikkerhed i en router .. den kan komme med firewall og den holder mange porte lukket ud ad til
Avatar billede radok Nybegynder
21. august 2003 - 00:41 #6
Så står valget mellem TDC adsl, eller CC ADSL
Avatar billede simonvalter Praktikant
21. august 2003 - 00:43 #7
ved køb af erhvervs forbindelse hos tdc får du ikke lov til at pille ved din router.
det koster kassen at få lavet en ændring.
jeg er ikke klar over hvordan det er med alm adsl hos dem .. men spørg dem
hos cc må du godt.
Avatar billede radok Nybegynder
21. august 2003 - 01:06 #8
loadet, lav et svar jeg kan acceptere på
Avatar billede simonvalter Praktikant
21. august 2003 - 01:11 #9
ok :)
Avatar billede radok Nybegynder
21. august 2003 - 01:12 #10
sådan :D
Avatar billede radok Nybegynder
21. august 2003 - 01:13 #11
Tak for den indsigt du gav mig :D, skal ud og invistere i nyt net så!
Avatar billede simonvalter Praktikant
21. august 2003 - 01:14 #12
det var så lidt :)
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester