Hvilken udbyder skal jeg vælge
Jeg spiller meget Counter-Strike på engelske servere, derfor vil jeg gerne have en udbyder der har den mest direkte adgang til det engelske net.Jeg har i øjeblikket Oncable, og det er nok det værste lort jeg længe har været ude for, de lagger, det logger mig af 1 gang om dagen, og jeg får den værste ping med lag ect.
Jeg vil gerne høre fra folk der har erfaringer med det ovenstående problem.
Ps: Forbindelsen skal gerne være 512/512, og ikke fra Stofa eller TDC Oncable!
