Avatar billede balltown Nybegynder
22. august 2003 - 10:18 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke se kontaktpersoner

Jeg har oprettet kontaktpersoner i Outlook 2002, men vælger jeg adressekartotek ved Til-feltet fremgår ingen af mine kontaktpersoner.
Somebody got a clue ???
Avatar billede knoes Nybegynder
22. august 2003 - 10:20 #1
hejsa. stå du i kontaktpersoner eller outlook adresse kartotek?
Avatar billede kedde65 Praktikant
22. august 2003 - 10:21 #2
Du skal have installeret Outlook addressekartotek. Hvis du har det, så kan du højreklikke på din kontakt mappe og vælge fanebladet Outlook addresse kartotek. Her skal du sætte kryds ved "vis denne mappe som...."

VH CK
Avatar billede balltown Nybegynder
22. august 2003 - 10:53 #3
Problemet er konsistent uanset om jeg står i kontaktpersoner eller Outlook adressekartotek.
(Kedde65) Jeg skal lige have specificeret dit svar yderligere. Kontaktmappe ??
VH
K
Avatar billede kedde65 Praktikant
22. august 2003 - 10:54 #4
Du skal højreklikke på din kontaktpersons mappe.

VH CK
Avatar billede Slettet bruger
22. august 2003 - 22:42 #5
Mon ikke du har samme problem som i dette spørgsmål?

http://www.eksperten.dk/spm/390485
Avatar billede kedde65 Praktikant
23. august 2003 - 09:41 #6
Jo det var vist også det jeg skrev en forklaring på...

VH CK
Avatar billede Slettet bruger
23. august 2003 - 11:44 #7
Beklager, jeg havede overset dit udførlige svar, kun set den med at højreklikke, så..................du har ret, det var foreslået Sorry
Avatar billede balltown Nybegynder
25. august 2003 - 08:25 #8
Hej

CK vil du sende et nyt svar jeg kan acceptere.

VH

K
Avatar billede kedde65 Praktikant
25. august 2003 - 08:26 #9
Det vil jeg da :-)