Avatar billede riishoj Nybegynder
12. september 2003 - 20:39 Der er 18 kommentarer og
2 løsninger

Stabilt webhotel

Hvis nogle af jer har erfaringer med

http://www.webhotel-domain.dk/dk/

så hører jeg gerne. Jeg skal have skiftet fra Enavn.dk, da de kun tilbyder ChiliASP, og det kan jeg ikke bruge. Derfor har jeg brug for et stabilt webhotel med asp og access.
Avatar billede bufferzone Praktikant
12. september 2003 - 20:40 #1
jeg bruger scannet (www.scannet.dk) og er meget tilfreds med det, stabilt og ordentligt.
Avatar billede fangel Nybegynder
12. september 2003 - 20:42 #2
EXP bruger webpartner - og de er da ret stabile ;-)

IBM har aft en oppe tid på 99.999% - så spørg dem ;-)

---

nej, søg lidt rundt, normalt skal oppe tid være på ca 99.9% før det er noget ved...

Morten
Avatar billede riishoj Nybegynder
12. september 2003 - 20:45 #3
Det virker ret dyrt, men selvfølgelig hvis kvaliteten er derefter?
Avatar billede fangel Nybegynder
12. september 2003 - 20:47 #4
der er det jo gerne - cliche.dk fx - meget billige, OK hoteller, men oprettelse + support er rigtig dårlig!

Morten
Avatar billede riishoj Nybegynder
12. september 2003 - 20:48 #5
webpartner får ikke det bedste skudsmål på activedeveloper.dk
Avatar billede coolstar Nybegynder
12. september 2003 - 20:50 #6
jeg kan anbefale www.hostinghuset.dk jeg er hos dem og de åbner deres nye website op d. 1/10...

kan evt. kontakte mig på thomas@hostinghuset.dk
Avatar billede riishoj Nybegynder
12. september 2003 - 20:50 #7
Det var nu scannet jeg mente var dyrt.
Avatar billede coolstar Nybegynder
12. september 2003 - 20:51 #8
hos hostinghuset.dk er der 10 % rabat på det første år...tjek det ud !
Avatar billede coolstar Nybegynder
12. september 2003 - 20:56 #9
hovsa der er 20% rabat sørme så hvis man bestiller inden 1/10 - 03
Avatar billede riishoj Nybegynder
12. september 2003 - 20:58 #10
Har tjekket og det ser da interessant ud. Stadig for dyrt. Max 1000 kr pr. år dor 100 mb, asp, access og fp server extensions. Desuden er jeg interesseret i en partner/forhandlerordning, da jeg har 7 kunder, som jeg hoster hos Enavn.
Avatar billede coolstar Nybegynder
12. september 2003 - 21:01 #11
ja men man kan altid finde ud af en rabat :)

kontakt mig på thomas@hostinghuset.dk
Avatar billede coolstar Nybegynder
12. september 2003 - 21:03 #12
alle forhandleraftaler forhandles individuelt, så kontakt mig lige på thomas@hostinghuset.dk og evt fortæl lidt mere, så kan vi nemt finde ud af noget
Avatar billede riishoj Nybegynder
12. september 2003 - 21:05 #13
Der fremgår ikke af sitet, om priserne er med eller uden moms. Lidt foruroligende med hensyn til seriøsiteten!
Avatar billede coolstar Nybegynder
12. september 2003 - 21:08 #14
siden er ikke færdig og vi starter først op d. 1/10

der er meget der mangler endnu men kan kan kontakte os :)
Avatar billede coolstar Nybegynder
12. september 2003 - 21:08 #15
men alle priser er uden moms
Avatar billede riishoj Nybegynder
12. september 2003 - 21:17 #16
OK, jeg er måske interesseret, men jeg surfer lidt rundt i junglen af webhoteller for at se, om jeg kan finde noget hvor kvalitet og pris matcher. Lader spørgsmålet stå åben lidt endnu for at se om der er andre gode erfaringer.
Avatar billede coolstar Nybegynder
12. september 2003 - 21:20 #17
det skal du ha lov til :)
Avatar billede bacardil Nybegynder
13. september 2003 - 01:06 #18
fra siden.:

"
Dækker vores standard produkter ikke dine behov kan du sende en mail til support@hostinghuset.dk med en beskrivelse af hvad du helt præcist har behov for, så finder vi ud af det helt uden at du skal betale ekstra.
"

Det var da et smart tip til kunderne... Lad´ være med at tage vores standard produkter, du kan skrive en mail om du skal bruge et webhotel med 100MB ekstra til samme pris :D

Kig evt. på www.e-side.dk
Avatar billede coolstar Nybegynder
13. september 2003 - 07:10 #19
nej det er jo evt. hvis du står og skal ha et hotel med 900mb i stedetfor 100 så må man sige at vores standart produkter ikke slår til, dvs. vi skal lave et individuelt hotel til kunden ;)
Avatar billede bacardil Nybegynder
13. september 2003 - 21:59 #20
okey :D
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester