Avatar billede paviuz Nybegynder
13. september 2003 - 09:06 Der er 4 kommentarer

Nogen ip'er virker ik, andre virker.

Ja her for et par dage begyndt at fejle lidt, når jeg går ind på fx. www.xplayn.com virker den ikke, og andre iper som virker hos mine venner virker heller ikke når jeg pinger dem.. det variere meget om det virker - fx. så kan der gå en time hvor det ikk virker, og så timen efter virker det, når jeg først ER inde på serveren så virker den fint.

Jeg er opkoblet til en ADSL TDC 256/128 igennem en server.
Avatar billede oersted Novice
13. september 2003 - 18:17 #1
tjahh

har du problemer med andre DNS'er ?


PING xplayn.com (213.150.62.150): 56 data bytes
64 bytes from 213.150.62.150: icmp_seq=0 ttl=57 time=37.554 ms
64 bytes from 213.150.62.150: icmp_seq=1 ttl=57 time=64.303 ms

--- xplayn.com ping statistics ---
2 packets transmitted, 2 packets received, 0% packet loss
round-trip min/avg/max = 37.554/50.928/64.303 ms
Avatar billede paviuz Nybegynder
13. september 2003 - 19:46 #2
www.steampowered.com - www.xplayn.com - www.eksperten.dk - www.quakenet.org - www.phreaker.net

Men de virker nu efter et reboot af serveren.
Avatar billede oersted Novice
13. september 2003 - 20:31 #3
ach so
Avatar billede paviuz Nybegynder
14. september 2003 - 15:08 #4
? forstår ik så meget af tysk ^^
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester