Avatar billede green1 Nybegynder
16. september 2003 - 15:16 Der er 11 kommentarer og
2 løsninger

Counter strike på en 512/128 ADSL ?

Hej der !
Jeg har i øjeblikket STOFANET som kører vildt ustabilt når jeg spiller Counter Strike, især efter de har skiftet til dynamisk IP !

...Så jeg vil ha mig en ADSL fra cybercity, men har et spørgsmål:
Er 512/128 nok forbindelse til at spille Counter Strike på ? ...eller er uploaden (128) for lille ?

Jeg vil gerne høre fra folk som ved at 512/128 er hurtig nok, ikke folk som toeretisk menmmer det er nok, i need facts please !!!  :)

Mvh
GREEN
Avatar billede chalde Seniormester
16. september 2003 - 15:17 #1
Det er helt fint. Spiller selv cs på tdc 512/128, og til tider 2 personer på den forbindelse.
Avatar billede green1 Nybegynder
16. september 2003 - 15:17 #2
teoretisk mener....skulle der stå !  :)
Avatar billede green1 Nybegynder
16. september 2003 - 15:18 #3
Hvad er din ping ? :) ...på DK servere ?
Avatar billede chalde Seniormester
16. september 2003 - 15:18 #4
ang ping tider, så har jeg hos boomtown ca 20-30
Avatar billede chalde Seniormester
16. september 2003 - 15:19 #5
med cs 1.6, havde jeg en ping på 15-20 den anden dag (dk server)
Avatar billede chalde Seniormester
16. september 2003 - 15:20 #6
kender flere der spiller cs med 256/128, og det kører også fint for dem.
Avatar billede streetniki Nybegynder
16. september 2003 - 15:21 #7
Vil lige spørge her, hvis det er okay, om nogen ved hvad der er galt med Steam lige for tiden..???

Når jeg åbner mit steam, så står der:

Search for steam updates.......

Lidt efter:

Unable to connect to any

Og så lukker det ned.. Nogen der ved hvad der er galt?

//Niki
Avatar billede chalde Seniormester
16. september 2003 - 15:22 #8
streetniki: prøv med den store pakke på 379mb: http://www.eksperten.dk/spm/401004
Avatar billede jeoparty Nybegynder
16. september 2003 - 15:23 #9
Counter kan nemt køres på 256/128, mig og en kammerat spiller ofte 2 personer via en router på den forbindelse, og har ingen problemer. Så ja det skulle du nemt kunne :-)
Avatar billede green1 Nybegynder
16. september 2003 - 15:24 #10
i får tak intel videre, venter lige med at gi points til senere....hvis nu flere svarer ! :)
Avatar billede streetniki Nybegynder
16. september 2003 - 15:34 #11
hmm.. Chalde, jeg har nu kigget på det der Exp link du skrev (til et andet spørgsmål) og der har jeg ikke kunnet finde et link som virkede.. Enten skulle man logge ind som bruger på siden, hvilket jeg ikke har på nogle af de sider, ellers fandes siden ikke..

Hvad gør jeg så?
Avatar billede chalde Seniormester
16. september 2003 - 15:42 #12
brug google, og søg på "steaminstall_cs.exe" så skulle du nok ramme et link på et tidspunkt.
Avatar billede green1 Nybegynder
17. september 2003 - 07:31 #13
Tak for jeres hjælp/info !  :o)
50p til hver !

Mvh
GREEN