Avatar billede kasper7 Nybegynder
25. september 2003 - 08:37 Der er 4 kommentarer

start i outlook i dag

Jeg har et problem med outlook.

Når jeg går ind i 'tilpas outlook i dag...' og vælger at den skal starte i 'outlook i dag', men når jeg lukker outlook og starter det igen starter den bare i inbox'en.

Hvorfor gør den det?
Avatar billede mile Juniormester
25. september 2003 - 14:32 #1
Funktioner - Indstillinger - Andet - Avancerede indstilliner - start i denne mappe - Outlook i dag.
Avatar billede kasper7 Nybegynder
25. september 2003 - 22:37 #2
Virker heller ikke, har prøvet!
Avatar billede mile Juniormester
26. september 2003 - 08:48 #3
Hvis det er en Office XP du har så prøv at dobbeltklikke på:

C:\program files\microsoft office\custom.prf (hvis du har den) bemærk at systemfiler skal være vist.
Avatar billede kasper7 Nybegynder
26. september 2003 - 09:49 #4
Det er office xp jeg har, men den kan ikke finde filen.