Avatar billede konex Nybegynder
25. september 2003 - 11:37 Der er 3 kommentarer

Kodefri Sony 510A

Jeg har en Sony DVD-Brænder DRU-510A som er kode beskydet er der nogen der ved hvor jeg kan finde en kodefri firmware...
Avatar billede shitping Nybegynder
25. september 2003 - 23:52 #1
Kan du ikke bare bruge DVDgenie ?
Avatar billede konex Nybegynder
26. september 2003 - 09:08 #2
Ja/Nej det giver desværre nogle problemmer an på hvad jeg laver en kopi af.

hvis en film f.eks er beskyttet kan jeg ikke lave en "sikkerhedskopi/backup" først tror jeg at det var programmet jeg brugte, men det er det helt sikker ikke da jeg har prøvet et par programmer der ikke "kigger" på det med kopi beskyttelse.
Avatar billede shitping Nybegynder
27. september 2003 - 00:20 #3
Mtjaah, det er ikke på grund af dit drev, men fordi MPEG strømmen er krypteret med en nøgle. Da det vist ikke længere er lovligt at omgås kopisikringen, heller ikke til seg selv, kan jeg desværre ikke hjælpe dig, men hvis jeg skulle søge information om emnet ville jeg nok tage et kig på http://www.doom9.net