29. december 2000 - 15:18Der er
10 kommentarer og 4 løsninger
World online ADSL regning Forudbetalt ??
Er det kun mig som er utilfreds med W.O. politik med at deres regninger skal betales forud ?? Dette skal sammenlignes med en telefonregning, og skal betales som en sådan. Jeg har ringet ind og brokket mig, og opfordrer andre som mener det samme som jeg, GØR DET SAMME. Man skal ikke finde sig i alt og deres prispolitik er da helt hen i vejret. Mvh. Freebie
Det er ret vildt og er en tilføjelse til deres generelle betingelser for et ADSL abonnement. Da det er lovligt varslet, kan du ikke rigtigt gøre noget ved det udover at fyre dem :(
Har selv ADSL hos WOL. Undrede mig også lidt, da jeg fik regningen og ikke helt havde nærlæst betingelserne. Ved du om andre selskaber der tilbyder ADSL, fakturerer på samme måde? Altså kvartalsvis forud.
Jeg må indrømme at da man alligevel skal betale det før eller siden så syntes jeg ikke det gøre noget. (For mig altså) Jo jeg ved godt det er mange penge og skulle fyre af på én gang, det er da indrømmet, men mig rører det ikke.
For dem som lever på SU eller anden lav indkomst så kan jeg snildt se problemet.
Tilgengæld så ved jeg der er en løsning. Nemlig denne:
Der står det er til \"business\" men jeg har snakket med World Online og de siger at det også er for private. Med denne pakke kan man selv vælge om man vil betale 1, 3, 6 eller op til 12 måneder forud. Det var måske noget for jer som helst vil betale 1 måned af gangen.
Jeg har haft store problemer med WO ADSL! Hør her: 1. Vi får installeret adsl d. 3 december 2000 2. Torsdag d. 14 skal vores underbo have installeret en ny isdn forbindelse, samme dag går vores forbindelse ned! 3. Vi ringer til WO, og siger at det er fordi at teledk manden der installerede isdn har koblet vores fra... WO afviser at det er sket og sender en ny router - som de siger vil komme næste dag(fredag) 4. Fredag - der kommer IGEN(!) router med posten! 5. Vi ringer nu igen til WO og spøger om der ikke kommer en teledk-mand ud og reparerer det...men NEJ, \"sådan er deres politik ikke\"! 6. Lørdag, vi ringer nu igen til WO og brokker os, nu LOVER de at der kommer en teknikker ud om Mandagen... 7. Mandag, som sagt skulle der komme en teknikker mellem 7.30 og 18.00.....men NEJ der kommer igen teknikker! Vi ringer nu igen og brokker os... 8. Tirsdag, teknikkeren kommer nu endelig i alt har det taget 6 dage, næsten en hel uge! Og en masse tid! Bare fordi et fjols fra teledk kobler en ledning fra....
Foruden kører deres forbindelse, lidt småligt... :P
Husk lige at den koster dette ekstra... Det er sku en del...
Men jeg vil heller betale forud, end bagud... Da man så ved at man har betalt...
Men noget der undre mig, det er at en opgradering, sker dagen efter, men en nedgradering, tager 3 måneder... Det er sku vildt... Det tag åbenbart længer tid, at skrue den ene vej end den anden på en knap... LOL
WOL har ikke så meget tjek på noget som helst at det gør noget :) Den eneste grund til at jeg bruger WOL er, at de ikke blander sig i hvordan man sætter sin router op med filtre, servere osv. Alt er \"tilladt\" i modsætning til Teleskod, hvor du skal betale næsten 1000 kr. for at få åbnet porte...
dalbjerg, Ja, enig - jeg har ingen problemer haft i det halve år jeg har haft ADSL fra WOL, jeg tror forbindelsen har været nede i max 35 minutter ialt!
Hmm tak for de mange indslag...... Jeg mener bare at når man ændrer politik skal det ikke gå \"stille\" af. Jeg mener også at man skal gøre WO opmærksom på at man som forbruger ikke VIL finde sig i alting. WO linie kørte helt super da jeg fik de (slut August). Men efterhånden som der er kommet flere brugere på kan man godt mærke forskel normal surfning. Download kører som det altid har gjort, men surf er helt sikkert gået ned i hastighed. Jeg er i mellem tiden blevet bekendt gjort med tele dk´s abonnements foruds betaling. Men mener ikke det ændrer det store ved min påstand. Pludselig at ændre prispolitik er forkert. Jeg mener heller ikke du kan sammenligne en bio-tur med et ADSL abonnement. Hos WO prøvede sælgeren at sammenligne deres abbonement, med en husleje. Altså man må nok lige tage forbehold for hvad man kan, skal, sammenligne et sådant abonnement med. Man kan jo drage sammenligninger i en uendelighed, men man kan jo ikke sammenligne en BMW med en SKODA vel ?? Sammenlignings grundlaget bør have de samme kriterier. Jeg opfordrer endnu engang alle som er utilfredse om at klage til WO, også selvom det ikke hjælper. Da de ellers ikke er bekendt med deres kunders utilfredshed omkring deres pris politik. Man opnår altid mere ved at stå sammen om slige ting. OG hvem ved, om de måske forstår at der ikke altid skal \"pilles\" ved kundernes regninger efter deres for godt befindende. Sammen hold gør stærk......Citat..... Mvh. Freebie
freebie >> Min \"biograf-sammenligning\" er blot for at gøre opmærksom på at der ikke er mange steder, hvor du først betaler for varen når du har fået den leveret og brugt den.
Hvis du er så utilfreds med WO, kan du da bare finde en anden ISP. Der er nok at vælge mellem.
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.