Avatar billede mir5 Nybegynder
28. september 2003 - 19:24 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Brænder og musik cd

Hej!
Jeg har lige et spørgsmål..
Jeg har en brænder og nero, samt en musikcd jeg vil kopier (det er optagelse af min koncert med vores orkester, så ingen copyright problemer der)
Jeg kan sagtens brænder datacder mm. men ikke min musikcd, men jeg har hellere ikke nogle kabler fra cd og brænderen bortset fra ide + power, skal jeg ikke ha' nogle audiokabler mellem mobo og brænder samt cdrom og hvad hedder de kabler?

Mange tak og mvh.
MIR
Avatar billede nak-m Nybegynder
28. september 2003 - 19:33 #1
kan ikke se hvorfor du skulle have brug for audiokabler :)
Avatar billede mir5 Nybegynder
28. september 2003 - 20:09 #2
hmmm skal man ikke bruge sådan nogle, og hvis ikke, hvorfor har jeg problemer med at brænde musik cd'er?
Avatar billede summer Mester
28. september 2003 - 20:54 #3
Den cd du vil kopiere, kan du høre den, når du sætter den i brænderdrevet. I Nero kan du brænde "on the fly" og alle andre måder, så............?
Hvilken version nero har du?
Hvad hedder din brænder?
Avatar billede bartfreak Nybegynder
28. september 2003 - 21:29 #4
for at høre lyden, fra en lyd cd, som man putter i sit drev(evt.brænder), så skal man bruge et kabel,ja.
Men hvis du blot skal kopiere en cd, så skal man blot vælg kopiere cd(uanset indhold)..O)
http://www.mkdata.dk/pctutor/software/cdburn.htm
hvis det ikke virker med Nero, så prøv clone cd..
Avatar billede bartfreak Nybegynder
28. september 2003 - 21:40 #5
Avatar billede bartfreak Nybegynder
28. september 2003 - 21:40 #6
hov..det er clone cd...O)..ovenover
Avatar billede mir5 Nybegynder
29. september 2003 - 08:06 #7
Hej!
Jeg har nero 5. og Cyberdrive CW08 48X/48X/16X / 2MB / IDE
Har har prøvet det wiz eller guide i nero som hedder kopier cd, det kan det sagtens gøre med en datacd, men når jeg putter min musik i skriver en bare error inden den er færdig med at analysere...
Mvh.

MIR!
Avatar billede bartfreak Nybegynder
29. september 2003 - 09:34 #8
hvilke format er dine filer, og er cdérne lige store.