Avatar billede squadjot Nybegynder
29. september 2003 - 12:07 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

Spil forslag <SettlersIV>

Hej Drenge og pir'

Jeg sidder og spiller Setllers IV med min kæreste...

Sammen med Sims er det et spiller som kan "fange interessen" hos kæresten..

er der andre spil i den genre....(meget byggeri/udvikling, og knapt såmeget kamp)???  tænker på Cæsaer..pharao..og hva de ellers hedder...??

nogen forslag til andre gode spil piger* kan spille!??

*meget pige

Tak :)
JOT
Avatar billede the_legend Nybegynder
29. september 2003 - 12:10 #1
Age of empiers 2 syntes ikke der er så meget krig.
Avatar billede wickedd Juniormester
29. september 2003 - 12:12 #2
Knights & Merchants tror jeg det hedder
Avatar billede fun22 Nybegynder
29. september 2003 - 12:12 #3
sim city 4 handler jo netop om byggeri og udvikling
Avatar billede squadjot Nybegynder
29. september 2003 - 13:18 #4
he..jow tak..burde måske ha sagt at Ages of empires, og sim city 4...allerede har været kigget på...

Ages of Empire = lidt for gammelt/kedeligt :o (ellers godt spil)
SimCity 4 = Bliver hurtigt ensformigt..og lidt for LIDT "action"..

Eventyr- / fortælle- / løse opgaver- spilforslag...er MEGET velkomne.
Avatar billede miss-g Seniormester
29. september 2003 - 13:20 #5
Age of Mythology er flot lavet og i samme stil som ages of empires:

http://www.microsoft.com/games/ageofmythology/greek_home.asp
Avatar billede miss-g Seniormester
29. september 2003 - 13:25 #6
Jeg er selv meget til adventur/eventyr, og synes dette er et godt spil - historien og al det makaniske i spillet er amazing:

http://www.syberia.info/
Avatar billede miss-g Seniormester
29. september 2003 - 13:25 #7
makaniske = mekaniske *G*
Avatar billede miss-g Seniormester
29. september 2003 - 13:26 #8
Syberia 2 kommer til december (glæder mig)!
Avatar billede miss-g Seniormester
29. september 2003 - 13:27 #9
Kommentar igen....
Syberia er meget pige-agtigt, historien er sentimental/sød og man skal ikke slås. Flot lavet!
Avatar billede wickedd Juniormester
30. september 2003 - 17:27 #10
Et online spil som er gratis og ekestemt pige agtigt efter min smag :)
www.runescape.com
Avatar billede cult Nybegynder
05. oktober 2003 - 21:52 #11
Civilization 3 må da være en mulighed ! :)
Avatar billede miss-g Seniormester
08. oktober 2003 - 21:32 #12
Har I set på spillene (anmeldelser osv)...?

;-)
Avatar billede miss-g Seniormester
08. oktober 2003 - 21:33 #13
Hov - vedr. Age of Mythology, så er der kommet et nyt der hedder "Rise of Nations" i samme stil. *S*
Avatar billede miss-g Seniormester
14. oktober 2003 - 09:54 #14
Så har jeg prøvet "Rise of Nations" og det er blevet moderniseret lidt. Her kan man opgradere sig, så man får Nuclear bomber, jet-jagere, både med flybaser på osv. Rigtig krig!

Det er blevet nemmere at kommer over vand. Hvis man blot har lavet en havn (dock), så vader hærer bare ud i vandet og bliver til både....

Smart i stedet for at man skal samle hver og én, putte dem i båden, og så kan de ikke være der allesammen osv.

Prøv det - men tag Age og Mythology først, og så Rise of Nations bagefter.

Får vi ellers noget response her?
Har I fået set på noget???!
Avatar billede miss-g Seniormester
23. oktober 2003 - 00:27 #15
Hvad har I valgt af spil?
:-)
Avatar billede squadjot Nybegynder
26. oktober 2003 - 07:14 #16
det bliver helt sikkert syberia 2...når den kommer... (snart)

tusind tak for indlæggende
Avatar billede miss-g Seniormester
27. oktober 2003 - 01:50 #17
I skal vel lige spille syberia 1 først? *G*

Ja, det er et fint spil. Tak for point :)
Avatar billede squadjot Nybegynder
29. december 2003 - 15:50 #18
miss-g ..kan ik få fat i 1'ern..kan du hjælpe? .. send mig en mail jot@jotbot.dk