Avatar billede max_motor Nybegynder
02. oktober 2003 - 11:14 Der er 6 kommentarer

Password recovery på extreme udstyr

Jeg har en summit 24 switch fra Extreme Networks som er gået galt i configurationen, den skulle gerne tilbage til fabriksinstillingerne, men der skal bruge et administrator password, (og det er ikke admin og (blank).) er der nogen her der kan fortælle hvad man kan gøre.
Avatar billede rigtigmmk Nybegynder
02. oktober 2003 - 11:32 #1
du kan download en brugerguide eller manualt, fra deres side til din hardware
så står sikkert hvad er default administrator password.

http://www.extremenetworks.com/homepage.asp

eller endnu kontakt dem så må de hjælp ..
Avatar billede max_motor Nybegynder
02. oktober 2003 - 12:19 #2
Ja men der står kontakt din forhandler hvis du har mistet dit password
og default password er det ikke..
Avatar billede haverslev Novice
02. oktober 2003 - 13:09 #3
Standard opsætning er:
Username: admin
Password: blank + enter
Avatar billede rigtigmmk Nybegynder
02. oktober 2003 - 13:14 #4
så kontakt din forhandler, de må hjælp
Avatar billede max_motor Nybegynder
02. oktober 2003 - 21:17 #5
Hold Kæft hvor er i hjælpsomme er der nogen der ved noget som jeg ikke selv har skrevet.
Avatar billede jnhansen Nybegynder
03. maj 2005 - 13:14 #6
Bootsekvensen kan breakes på denne model og så kan konfigurationen slettes / defaultes.