Avatar billede jankl Nybegynder
08. oktober 2003 - 09:28 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

SD-ram i PC kontra DDR-ram i grafikkort

Hej alle

Er det muligt at sætte et grafikkort med DDR-ram i sin PC, når den kører på SD-ram?

Og nej, jeg gider ikke at skifte alle mulige enheder for at kunne få den til at virke
Avatar billede popsy Novice
08. oktober 2003 - 09:30 #1
Ja, det er intet problem.
Avatar billede popsy Novice
08. oktober 2003 - 09:30 #2
.
Avatar billede elvis77 Nybegynder
08. oktober 2003 - 12:45 #3
Grafikkortet har sine egne RAM, og er dermed uafhængig af de RAM du har på mobo. Hvis du derimod har et shared grafikkort. dvs. et der er en del af mobo så benytter de begge af rammen der er på mobo, men da er jo grafikkortet lavet til samme ram som der er på mobo. Så ja, det er intet problem.
Avatar billede jankl Nybegynder
08. oktober 2003 - 14:55 #4
Men det vil ikke give problemer med at lukke det grafikkort ned, som er sharet og sætte et nyt grafikkort med DDR-ram ind?
Avatar billede elvis77 Nybegynder
08. oktober 2003 - 15:05 #5
Nej, hvis du kan lukke for det i bios så er det ingen problemer.
Avatar billede jankl Nybegynder
08. oktober 2003 - 21:20 #6
Tak til Elvis77. You´ll win the points
Avatar billede popsy Novice
08. oktober 2003 - 21:27 #7
øhhh hvad?
Avatar billede geforce3 Praktikant
08. oktober 2003 - 21:36 #8
Det kalder jeg fair pointfordeling(not) ... Men det er jo spørger der bestemmer ...  Synes måske godt kan være retfærdighed til alligevel ...
Avatar billede popsy Novice
08. oktober 2003 - 21:40 #9
Undrer mig egentlig også lidt her :-/
Avatar billede jankl Nybegynder
09. oktober 2003 - 14:19 #10
Ja, men det svar, som blev givet point, havde en uddybende forklaring med sharet grafik, hvilket jeg gik efter, så derfor.. ;-)
Avatar billede popsy Novice
09. oktober 2003 - 18:46 #11
Det stiller ikke rigtigt mig tilfreds, dit spørgsmål var kort og præcist, ligesom mit korrekte svar var det.