Avatar billede dollardrengen Nybegynder
16. oktober 2003 - 12:00 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

IBook knaekket i haengsel

Min naesten nye iBook er knaekket i haengslet. Ikke tabt, kun alm brug. Skaerm er fejlfarvet g flere taster virker ikke. Har nogen prøvet noget lignende. Fona vil ikke køre den over reklamasionsretten, da de ikke har set skaden før, og den dermed ikke kan opstå...!!!???
Avatar billede ird Praktikant
16. oktober 2003 - 12:00 #1
er den ikke forsikret
Avatar billede dollardrengen Nybegynder
16. oktober 2003 - 12:04 #2
Nej, den er fra maj, så der pålaegger Fona omvendt bevisbyrde. De skal altså bevise skaden ikke kan opstå ved alm. brug. Deres argument er den ikke er sket før, og derfr ikke kan opstå.
Avatar billede ird Praktikant
16. oktober 2003 - 12:07 #3
Har du ikke selv en forsikring der kan dække den slags. En af dine venner kunne jo komme til at have tabt den *G*
Avatar billede ird Praktikant
16. oktober 2003 - 12:08 #4
Avatar billede dollardrengen Nybegynder
16. oktober 2003 - 12:11 #5
Har forsøgt med forsikring, men den gik ikke. Sagen er meldt til Forbrugerstyrelsen, men det tager jo 100 år...
Jeg er pisse traet af Fona
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. oktober 2003 - 12:57 #6
Dollardrengen> ring på 70102007 - Apples slutbrugersupport. De MÅ kunne hjælpe med et positivt svar.
Avatar billede ird Praktikant
16. oktober 2003 - 13:01 #7
OK
Avatar billede kado Nybegynder
16. oktober 2003 - 13:05 #8
Da du købte iBook'en, var den da i uåbnet pakke?
Grunden til jeg spørger er, at jeg har kendskab at bl.a Fona (enkelte andre) har solgt demoudstyr som nyt.
Ikke fordi det nødvendigvis kan hjælpe dig.
Du kan måske få en del ud af at skrive til Fona's direktør; det hjælper ofte at gå til toppen

/kado
Avatar billede dollardrengen Nybegynder
16. oktober 2003 - 13:09 #9
Har snakket med den i en uge nu, men fik lige alle papirene fra FS ind af døren lige før. Ringede til Apple g fik endelig en ansvarlig i røret. Så kom der sgu' andre boller på suppen... Nu bliver den fikset. Ups henter den om en time. Så er den tilbage lørdag!!! Fuck Fona, men Apple skulle åbenbart også praesses lidt, irriterende.
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. oktober 2003 - 13:14 #10
dollardrengen> Jeg syntes helt ærligt du skal fortælle Fona at de var forkert på den!
Avatar billede aeblenet Nybegynder
17. oktober 2003 - 07:23 #11
send en kopi af den "repair-rapport" der medfølger fra Holland, når din maskine kommer hjem igen.

Send også en kopi til forbrugerstyrelsen.

-andet kan du næsten ikke være bekendt, da det jo altid er rart at høre om slutningen på en historie.
Og Fo-nar (læs; FONA) får en næse af de store.

Hvis du er rigtigt ond, sender du så hele historien til båbe Ekstra Bladet & B.T.
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester