Avatar billede munchenheimer Nybegynder
16. oktober 2003 - 18:21 Der er 3 kommentarer

dele Mp3 sange

Hej ..

JEG har et nummer , jeg gerne vil have delt op , sådan et jeg får sangen i nogle dele , da jeg skal bruge det i dele , til sådan et slags hjemmelavet remix ???

Men hvoran gør jeg dette ??

Håber at i kan hjælpe mig ??

TAK
Avatar billede Slettet bruger
16. oktober 2003 - 18:27 #1
Avatar billede c_d Nybegynder
31. oktober 2003 - 21:28 #2
Der er et lille fix program der hedder wav-stream, d r freeware uden nogen trail.. taget i betrækning af at d ikke koster noget er d vildt godt, d kan dog kun kan remixe wav-filer. Hvis du vii remixe mp3 filer kan du bruge E-jay, pro mp3 mix. de er billige, og rimelig gode!
Avatar billede jthansen Nybegynder
07. juni 2004 - 18:49 #3
hvis du har en af de nye Nero brænderprogrammer følger der også et program med til bla. at dele lyd op i nogle mindre bider.