Avatar billede puppetmaster Nybegynder
20. oktober 2003 - 08:57 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

LIDT tunge i en vis del!

Når nu jeg har fundet ud af at det er mit skillefilter som er gået i stykker, så synes jeg sgu godt nok det er lidt træls at Tele2ADSL STADIGVÆK insisterere på at tildele mig 3 teknikkerdage, fremfor bare at sende mit et nyt delefilter!! :(
Avatar billede riversen Nybegynder
20. oktober 2003 - 09:03 #1
du får vel penge tilbage eftersom produktet de leverer er mangelfuldt i en periode.
Avatar billede puppetmaster Nybegynder
20. oktober 2003 - 09:06 #2
Tja, det håber jeg, onsdag i sidste uge, holdt telefonen og internettet op med at virke, Tele2ADSL blev kontaktet dagen efter, havde glemt mit kundenummer, så jeg måtte ringe igen dagen efter, vi fandt ud af at det nok var TDC's problem, de blev kontaktet og fejlen blev udbedret i løbet af fredagen, men internetforbindelsen virkede stadig ikke.
Avatar billede riversen Nybegynder
20. oktober 2003 - 09:12 #3
du skal bare være hård :-)
Avatar billede jankl Nybegynder
20. oktober 2003 - 16:29 #4
Bare gør dem opmærsom på, at der altså er noget, som kaldes købelov og aftalelov, og hold dem fast!!!  ;)
Avatar billede puppetmaster Nybegynder
31. oktober 2003 - 09:04 #5
Jeg har skrevet til dem, så får jeg se! :(