Avatar billede laulund Nybegynder
27. oktober 2003 - 08:46 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Galleri til website

Jeg vil gerne kave et galleri i stil med det man kan finde på http://www.watt-energy.com , det som er at finde på den side er i ASP og jeg køre PHP/SQL.

Jeg vil gerne have samme funktion så der er et datobilled på side 1 og ved klik kommer en liste af bileder frem fra den pågældene fest/dato.

På forhånd tak for hjælpen.
Jesper Laulund
Avatar billede amix Nybegynder
27. oktober 2003 - 09:00 #1
Og det vil du gerne have at nogen laver for dig? Tror du på julemanden *g*??

Ellers kig her - dette er et udmærket galleri:
http://gallery.menalto.com/modules.php?op=modload&name=News&file=index
Avatar billede laulund Nybegynder
27. oktober 2003 - 09:06 #2
Om jeg tror på Julemanden tja, det kommer vel an på om hun ser godt ud, ikke....

Spøg til side.
Jeg forvendtede ikke nogen sulle lave t sådanne skript til mig, men blot guide mig til at en løsning.
JEg er ikke nogen script haj, så derfor bad jeg om hjælp :)

Med Venlig Hilsen
Jesper Laulund
Avatar billede amix Nybegynder
27. oktober 2003 - 11:52 #3
Tjah..
Du kan jo begynde selv på scriptet - og få hjælp hen af vejen.

Men altså den der script som jeg gav dig link til er meget god - og du kan jo starte ud fra den og tilpasse den til din egnet behov.
Avatar billede tinepingvin Nybegynder
27. oktober 2003 - 11:55 #4
Avatar billede tinepingvin Nybegynder
27. oktober 2003 - 12:01 #5
er mega nemt at sætte op.´og god support
Avatar billede laulund Nybegynder
27. oktober 2003 - 12:10 #6
Hvor downloader man det, der fremgår vist ikke :)
Avatar billede tinepingvin Nybegynder
27. oktober 2003 - 12:12 #7
4homepages.de  står i bunden