Avatar billede tue Nybegynder
29. oktober 2003 - 08:38 Der er 3 kommentarer

Disable hardware

Jeg forsøger at lave et script som kan disable noget hardware på en remote computer. Jeg har haft kigget på noget WMI, men kan ikke rigtig finde en metode som jeg kan bruge!

Kode eksempler og/eller links accepteres!
Avatar billede medions Nybegynder
29. oktober 2003 - 10:44 #1
Jeg vil ikke mene dette er muligt, hvis det var, ville der allerede være lavet viruser i stakkevis som ville disable din hardware heletiden osv.!

Dog har jeg oxo lavet nogle søgninger på google.com og har ikke fundet noget svar, ikke andet end andre som oxo har spurgt om det og ikke har fået noget svar.

Så nej, jeg tror ikke det kan lade sig gøre!

//>Rune
Avatar billede tue Nybegynder
29. oktober 2003 - 17:37 #2
Jeg følger mig ikke overbevist af din påstand, da man vha. WMI kan styre det meste af windows! WMI kan f.eks. stoppe programmer, så hvorfor skulle det ikke også kunne disable hardware?
Avatar billede OnkelJoakim Novice
27. november 2003 - 07:13 #3
Halløjsa!

Jeg er ikke så meget inde i wmi (faktisk slet ikke).

Check evt min brors WMI-Dumper, som laver dine scripts ;-)

http://www.hanno.dk/VisArtikel.asp?ID=390