Avatar billede ulle21 Nybegynder
29. oktober 2003 - 13:38 Der er 3 kommentarer

Fjernelse af små ridser i skærm

Jeg har en Sony Multiscan E430 skærm, som jeg er meget glad for. Den har desværre fået 100 mikroskopiske ridser som forstyrre billedet på et areal på 2 x 5 cm. Er der nogen ved ved hvordan man evt. kan fjerne / polere dem væk?
Avatar billede game_tracker Nybegynder
29. oktober 2003 - 13:51 #1
en skærm skal heller ikke sand pusses. jeg ser lige om jeg kan finde nogle links :)

ps. man kan ikke bruge tandpasta som nogle siger det vil risse skærmen
Avatar billede retaxes Nybegynder
29. oktober 2003 - 14:36 #2
det er nærmest umuligt at fjerne da glasset er hærdet og coated.

Nogen påstår at man kan købe noget i Autotilbehør forretningerne, men om det kan bruges ved jeg ikke.
Og som G_T skriver er tandpasta uegnet.
Avatar billede game_tracker Nybegynder
29. oktober 2003 - 15:26 #3
tror squ ikke dit problem er lige til at fikse (over glasset er der en belækning) så du får nok ikke de risser væk