explorer - pdf
Jeg har et problem med min explorer 6.0 Når der er et link til en pdf-fil, så kommer der bare et lille billede med et kryds over - hvordan får jeg vist indholdet ??Jeg har installeret acrobat reader,som fungerer fint. Jeg kan godt åbne linket/filen, hvis jeg gemmer det på harddisken og derefter åbner det i acrobat. Men hvordan får jeg det til at fungere smertefrit igennem explorer ??
