Avatar billede oktober Nybegynder
02. november 2003 - 21:37 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

siger ingen licens til Acces 97

jeg har lige installeret min gamle office 97 på min computer. cden er orginal, men alligevel siger acces at der ikke er lisens på denne maskine. det synes jeg ikke kan passe da den før har virket udemærket på maskinen.

jeg har Windows Xp Pro installeret samt Office Xp pro kan det have nogen indflydelse

Jeg skal bruge Acces ´97 til noget pc-køre kort, og er derfor nød til at bruge den gamle version...

Hvad gør jeg...????!!!!

Hader PC-Kørekort Da det er forældet længe inden man får det taget!!!
Avatar billede mugs Novice
02. november 2003 - 21:47 #1
Jeg er ikke sikker men:

Hvis du bruger både 97 og en nyere version på den samme PV, skal du installere den gamle version først, og derefter den nye. Ellers vil jeg tro der opstår konflikter.
Avatar billede oktober Nybegynder
02. november 2003 - 21:52 #2
de andre office programmer kører udemærket... det er kun Acces der er noget i vejen med har prøvet at af installere office Xp samt Office 97. og der efter geninstallere Office 97.. uden at Acces virker... sådan et lorte Microsoft program... nej lad mig komme op i star office.. det styrer

Tag den microsoft...
02. november 2003 - 21:53 #3
Det er en kendt fejl i Access 97, når man samtidig har installeret nyere versioner.

Løsning her: http://support.microsoft.com/default.aspx?kbid=191224
Avatar billede henrik13 Nybegynder
02. november 2003 - 21:55 #4
Avatar billede oktober Nybegynder
02. november 2003 - 21:58 #5
Typisk Microsoft problem... De kan sku´ ikke finde ud af at lave noget som helst uden 9 millioner fejl i deres programmeringer... endnu en gang vil jeg lige slå et slag for STAR OFFICE...  Bare alle snart begynder at ind se det..

Me tak for hjælpen thomasjepsen  her med 30 point til dig...
Avatar billede henrik13 Nybegynder
02. november 2003 - 22:00 #6
Denne side beskriver hvordan du kan havde begge accesser på samtidig.
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;Q241141
Mvh Henrik13
02. november 2003 - 22:07 #7
thnx, Oktober,

Jeg synes nu ikke at Staroffice har færre fejl end MS Office. Jeg brugte en del tid på version 5.2 og bandede det langt væk, da der var alt for mange ting, man bare ikke kunne gøre. Ting, som man ikke havde mulighed for at styre. Samtidig crashede den hele tiden, hvis man forsøgte at lave noget, som var bare en lille smule avanceret.
Endvidere var den eneste anvendelige dokumentation (på daværende tidspunkt) et 1752 sider langt pdf-dokument på TYSK, som kunne downloades fra SUN's hjemmeside. Det er forhåbentlig blevet bedre med version 6, men allerede dengang sagde mange, at det var lige så godt som MS Office - og det var det i hvert fald IKKE!
Avatar billede oktober Nybegynder
03. november 2003 - 17:59 #8
Jeg kan kun give dig ret, vertion 5.2 er var en meget dårligt vertion af Star office... Men jeg vil stadigt holde på, at selv på det tidspunkt var det stadig langt færrer problemer med star office end med det til svarende Microsoft Office...

Jeg kan desuden oplyse om at Vertion 6 af Star office til dags dato ikke har en eneste fejl. og kører derfor uhyggeligt stabilt...
i forhold til microsoft´s produkt...

Så køb ikke Microsoft...
Få hellere Star office... GRATIS...