Avatar billede taktil Nybegynder
03. november 2003 - 00:52 Der er 1 kommentar og
1 løsning

TomTom Europa

Er der nogen der om man kan lægge Tyskland/Østrig/Schweiz ind på samme Memorykort og i givet fald - hvor stort skal det være?
Kan man nøjes med at lægge fx. Norditalien ind på et memorykort og hvor stort skal det så være?
Avatar billede benny.dk Nybegynder
03. november 2003 - 08:10 #1
Hej

Ja det kan man godt.

Der findes segmenter af forskellig størrelse. Hvor meget de enkelte kort fylder kan du se på http://www.tomtom-user.dk under kort dækning.

For øvrigt en rigtig god side, hvor der er et forum og en masse POPIere.
Avatar billede taktil Nybegynder
03. november 2003 - 17:27 #2
God side!! Tak for det. Har du fået point'sene??