Avatar billede garfildkat Nybegynder
03. november 2003 - 17:31 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

lcd skærm problemmer

hej
jeg har en gamel skærm fra en bærebar compaq lte lite 25
ikke noget vildt men til sagen
der er mange der har en lcd skærm som de kan vise hvad klokken og temperturen og hvad de nu vil se der
min ide er så at tage den gamle 10" lcd skærm og gøre det samme med
men jeg har ikke nok forstand på elektronik
er der en der kan hjælpe mig

ps den skal tilsluttes usb stiket eller com porten
på fårhånd tak
Avatar billede darkside Nybegynder
03. november 2003 - 18:33 #1
Held og lykke, det har været oppe mange gange, det er næsten umuligt det du har gang i, det ville kræve noget specielt elektronik at lave det..
Avatar billede darkside Nybegynder
03. november 2003 - 18:38 #2
Avatar billede redhat9user Nybegynder
04. november 2003 - 00:37 #3
.. men denne gang er det værre. Det skal tilsluttes USB eller en COM port....
Avatar billede garfildkat Nybegynder
06. november 2003 - 18:25 #4
det hjalp ikke ret meget for han vil lave den som en almenlig skærm bare på 12 volt
det vil jeg ikke
den skal bruges som dem man kan til at vise små beskeder om systemmet bare at jeg vil lave det med en 10" skærm
Avatar billede garfildkat Nybegynder
25. april 2010 - 17:53 #5
jeg har droppet ideen til fordel for noget andet