Moviemaker 2: sort skæm på storyboard
Jeg har win XP, og leger lidt med movie maker... men så længe mine clip er i "collections" kan jeg godt se dem, og klippe i dem.men hvis jeg tager dem ned på mit storyboard bliver winduet til højre sort, og det er umuligt at se filmen.
det samme sker når jeg gemmer, så bliver den gemte film bare sort!
Er der nogle der kan hjælpe mig med at komme af med den sorte skærm, eller har samme problem så skriv!
