Avatar billede kj12 Nybegynder
12. november 2003 - 22:42 Der er 5 kommentarer

hvor finder man driver til av/c subunit

jeg har en standalone dvd optager med ieee1394-firewire....når stikket fra computeren bliver sat i bliver dvd genkendt og computeren vil have en driver til av/c subunit.....men hvor er det lige man finder sådan en????+
Avatar billede rkhdk Nybegynder
12. november 2003 - 22:44 #1
fra producenten hjemme side?
eller fra de driver du måske fik med den?

hvilket mærke og model er det?
Avatar billede kj12 Nybegynder
13. november 2003 - 09:26 #2
producentens hjemme side har jeg ikke kunnet finde noget....
mærke:panasonic
model:dmr-hs2
Avatar billede zulu_dk Nybegynder
13. november 2003 - 10:29 #3
Så skriv til Panasonic support og spørg...
Avatar billede rkhdk Nybegynder
13. november 2003 - 12:04 #4
jeg kan ikke finde et sted hvor der står den kan tilsluttes PC?

manual
http://www.panasonic.dk/onlineService/Default.asp?af=os&pg=manResult&keyword=DMR-HS2

der er et PC-Card slot, er det der du har sat et firewire kort i?

hvilket styresystem kører du med?
Avatar billede kj12 Nybegynder
17. november 2003 - 20:19 #5
jeg har haft kontakt med panasonic ....de siger at det ikke kan lade sig gøre....det tror jeg dog ikke på....der er hul igennem når maskinerne sættes sammen....hs2 præsneterere sig på computeren (xp) og beder om en driver....til av/s subunit...jeg tror uden at kunne vide det ....at der er en måde hvorpå man kan få skitet til at funke....hvad enten det er med orginal driver eller en anden listig fidus...der er jo det ved det at panasonic ikke vil have at man kopier film på denne måde men det er ikke lige det jeg skal bruge det til......
manualen har jeg ...firewire er der i maskinen ...den samme som til at køre film ind med fra dv camcorder......