Avatar billede rhjn Nybegynder
16. november 2003 - 18:09 Der er 8 kommentarer

Ocean 12 kalender - fejl ved dags-navnene

Hejsa!
Jeg har hentet Ocean 12 - kalenderen, men har et lille problem der går ud på at hvis eksemplevis en måned slutter med tirsdag den 31., kan den næste måned godt starte med søndag den 1. ... Er der nogen der har oplevet det samme, og ikke mindst; Har fundet en løsning på problemet?

Med venlig hilsen:
Rasmus
Avatar billede dawin_dk Nybegynder
17. november 2003 - 19:46 #1
har du en url til kalenderen ?
Avatar billede rhjn Nybegynder
17. november 2003 - 22:28 #2
Hej Dawin!

Det var ikke så smart af mig at glemme at skrive den på, men den er som følger: http://www.maikenograsmus.dk:81/Kalender/default.asp

P.f.t!

...Rasmus
Avatar billede dawin_dk Nybegynder
17. november 2003 - 22:54 #3
damn .. den regner da helt hen i skoven ... hvodn beregner den hva dag det er ? .. kan du finde den linie ?
Avatar billede rhjn Nybegynder
17. november 2003 - 23:07 #4
Ja, den er nemmerlig helt gal ... Jeg kan desv. heller ikke finde fejlen, derfor jeg her søger lidt hjælp ;-)
Men hvis det gør det lidt lettere, kan du hente kalenderen her: http://scripts.ocean12tech.com/asp/calendar/ -Glæder mig til at høre noget nyt .. ;-)
Avatar billede dawin_dk Nybegynder
17. november 2003 - 23:57 #5
i default.asp er der en linie der hedder:

firstday = Weekday(CDate(navmonth & "/" & 1 & "/" & navyear))

prøv at ændre den til:

firstday = Weekday(CDate("1-"& navmonth & "-" & navyear))
Avatar billede rhjn Nybegynder
18. november 2003 - 07:37 #6
YES, dr. Dawin ... Der var den - 1000 tak for hjælpen!!
Avatar billede dawin_dk Nybegynder
18. november 2003 - 16:34 #7
så lidt ... :)

(husk at acceptere svaret..)
Avatar billede rhjn Nybegynder
12. februar 2009 - 20:06 #8
Hej ... længe siden, men min dårlige samvittighed kom lige over mig at jeg ikke havde accepteret dit svar - hvordan gør jeg det for at du kan få pointsene?