Avatar billede tue Nybegynder
19. november 2003 - 22:37 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Popup besked, men forsæt resten koden!

Jeg har lavet en lille problem som giver nogle popup beskeder med et hvis interval. Men problemet er bare at hvis der ikke bliver trykket OK til disse popup beskeder, så bliver resten af koden ikke kørt før der bliver trykket ok!

Findes der en måde hvor jeg kan lave popup beskeder så resten af koden stadig bliver kørt?
Avatar billede thesurfer Nybegynder
20. november 2003 - 00:52 #1
Det her er godt Visual Basic, men det kan være at det virker..:
Skriv "DoEvents" før popup'en.
Avatar billede thesurfer Nybegynder
20. november 2003 - 00:54 #2
Hmm.. hvorfor bruger du VBScript? Det virker jo kun i Microsoft Internet Explorer.
Avatar billede medions Nybegynder
20. november 2003 - 08:13 #3
Nej, for MsgBox("hulubulu") stopper processen, det er det samme som en vedvarende Exit.

//>Rune
Avatar billede tue Nybegynder
23. november 2003 - 13:12 #4
Hvis man tænker lidt kreativt kan alt (næsten) lade sig gøre!

Jeg har bare lavet et anden vbscript til at tage sig af msgbox beskeder. Beskederne bliver så bare hentet via wscript.arguments