Stofanet > Lag ved sending af noget.
Heey Eksperter.Jeg sidder på en stofanet forbindelse.
Og den blir delt ud til 2 andre computere via. en hub.
Når jeg skal downloade ting, fejler det intet.
Men så snart jeg skal sende en fil fx. via MSN - så sender jeg AFSINDSIGT langsomt.
Jeg testet min forbindelse på http://www.sonofon.dk/index.asp?page=/erhverv/produkter/internet/bredbaand/tjekdinforbindelse.shtml
Får alt fra 100 til 200 i upload - og sender måske med 10/15 kb i sek :\
Nogle der har en løsning på det?
Evt. et program, som kan se om nogle programmer bruger ens upload til noget?
På forhånd tak for hjælp.
