Avatar billede dj_zion Nybegynder
12. januar 2001 - 02:16 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Win me explorer crashes.. ?!!?

Når jeg surfer rundt VIL explorer efter et lille stykke tid få computeren til at fryse TOTALT.. intet at gøre end at restarte..

mit system..
Athlon 900Mhz
192mb ram
20gb ibm hd.
SB LIVE!
D-Link netkort.
ATM NETKORT (netexpress 512/128)

nogen der har nogen idet om hvorfor?? eller en god ide til at løse det..
Avatar billede parazite Nybegynder
12. januar 2001 - 02:19 #1
Erhm... format c:\\, og installer Win98SE. Win ME er kronisk ustabilt - det er min erfaring anyways! :o)
Avatar billede annikadk Nybegynder
12. januar 2001 - 02:22 #2
Den prøvede jeg også..
Og ctrl + alt + del og så lukke explorer, kunne hjælpe nogle gange, men ofte gik der ikke andet end få min, så var den gal igen.

Løsningen var format c: som parazite skriver, og derefter en god gammel 98se.
Den eller win2k (alt efter hvad du laver på PCen)er det jeg vil anbefale dig og alle andre.

Knus, Held og Lykke med formaten (Håber du har en 98se, og at det ikke er 1. gangs PC :O(8  )

Annika
Avatar billede parazite Nybegynder
12. januar 2001 - 02:24 #3
Du skriver ellers i http://www.eksperten.dk/spm/42860, at du ikke havde mange problemer med WinME? Erhm... er dette ikke et temmelig graverende problem? :o)
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
12. januar 2001 - 02:43 #4
parazite - jeg tror det er fordi han har skodhardware....??? jvf. http://www.eksperten.dk/spm/42860
Avatar billede parazite Nybegynder
12. januar 2001 - 02:45 #5
nikolajdu : *LoL* Det MÅ det være! :o) Vores coms gik jo også ned fordi vi har noget skodhardware. Gad vide om ALLE de brugere, hvis WinME-drevne coms gik ned udelukkende havde skodhardware? :o)
Avatar billede gubi Nybegynder
12. januar 2001 - 18:00 #6
slet netkort, og indstallere det igen, det hjælper ved mig
Avatar billede smiske Nybegynder
13. januar 2001 - 00:52 #7
  En lille ting, hvis du har slået \"Autofuldførelse\" til af dine URL\'s kan dette muligvis forårsage problemet.
  Altså, slå \"Autofuldførelse\" fra og se om det hjælper, det hjalp mig da jeg sad i din situation :o)
Avatar billede dj_zion Nybegynder
13. januar 2001 - 23:07 #8
jeg har fundet ud af det nu.. det sker ikke mere.. så nu er min com simpelthen perfekt.. :Þ
Anyways.. det var gubi der hjalp mig men jeg kan åbenbart ikke give dem til ham??
Avatar billede gubi Nybegynder
13. januar 2001 - 23:08 #9
sorry, hvis du vil, så kan du nu :o)
Avatar billede dj_zion Nybegynder
14. januar 2001 - 14:15 #10
det vil jeg.. :)