Avatar billede adamsen007 Nybegynder
23. november 2003 - 17:01 Der er 14 kommentarer

Hjemmeside - hvor?

Hej!

Kan I anbefale mig et godt gratis(!) sted, hvor jeg kan oprette en lille hjemmeside?
Avatar billede gil-galad Nybegynder
23. november 2003 - 17:02 #1
http://www.whitehat.dk er gode.... ikke så meget plads, men det virker!
Avatar billede gil-galad Nybegynder
23. november 2003 - 17:03 #2
Avatar billede adamsen007 Nybegynder
23. november 2003 - 17:07 #3
Super - er det muligt at tage mit nuværende domænenavn med?
Avatar billede cdc Novice
23. november 2003 - 17:15 #4
frac vil jeg ikke anbefale da de ikke tager flere ind, samt at de er nede konstant, frip.dk tager imod nye, og er har lidt større oppetid.

Men hvis du påkoster op til en flad 10 om måneden kan du få masser af webhoteller, ville nok være at foretrække.
Avatar billede bacardil Nybegynder
23. november 2003 - 17:25 #5
Gratis -> www.internetplads.dk - Der kan du få subdomain, det er ikke muligt at flytte et gammelt subdomain med, så hvis du har et rigtigt domain vil du kunne flytte dette hen, men normalt ikke til en af de gratis host.

Betalingswebhoteller -> www.webhostpriser.dk - Ellers er der www.d-hosting.dk / www.cubehosting.dk / www.b-one.dk ( www.guru.dk du kan vælge, hvis det skal være det billigste af det billigste.
Avatar billede bacardil Nybegynder
23. november 2003 - 17:26 #6
/cdc>

Fra frac.dk

Ja så er det igen muligt at oprette nye webhoteller.
vi mener nu at have fået styr på de forskellige brugere, og serverne har gået stabilt i over en uge nu, så nu forsøger vi at lukke brugere ind igen.
Som mange nok kan se, så får man ikke længere 50 MB plads men kun 25 MB plads.
de brugere der er oprettet med 50MB plads, vil fortsat have de 50MB til rådighed.
Dette gælder kun for nye webhotel oprettelser.
Avatar billede cdc Novice
23. november 2003 - 17:31 #7
bacardil-> det med nye ind er jo fint, men stabiliteten er ikke optimal vil jeg tro da den var nede i går, i følge et spm her inde
Avatar billede bacardil Nybegynder
23. november 2003 - 17:33 #8
Kender intet til deres stabilitet.. Ville bare informere om at de havde åbnet igen. Men ellers kender jeg ikke noget til det site.
Avatar billede gil-galad Nybegynder
23. november 2003 - 17:35 #9
hvis det bare en som du siger det "en lille hjemmeside" så er www.whitehat.dk ganske udemærket..... 5mb til at starte med, og så får du mere hvis du har brug for det.... bruger det selv
Avatar billede cdc Novice
23. november 2003 - 17:37 #10
jeg ville bare reg. en side hos frac, det brugte jeg 3 dage på og når jeg så endelig fik mig reg. så kunne jeg ikke da de ikke tog flere ind :o( og har så efterfølgende set flere spm. her inde vedr. stabiliteten.

Har en test side hos frip og den virker ok. i forhold til at den er gratis.
whitehat kender jeg ikke til, men var det ikke noget der hed starthotel engang der var gratis ?

/cdc
Avatar billede bacardil Nybegynder
23. november 2003 - 17:40 #11
whitehat er et gammelt free webhost der måtte lukke for et lille år siden eller noget pga. deres server/data blev helt smaderet og den bagud deres host skulle lave var ikke blev lavet.

Så startet de op igen..

starth havde noget gratis, men de lukket det.
Avatar billede cdc Novice
23. november 2003 - 17:41 #12
ok
Avatar billede spontek Nybegynder
23. november 2003 - 18:02 #13
www.1go.dk - 25 MB for 50 kr. årligt, og du kan flytte dit domæne derover
Avatar billede clausbr Nybegynder
30. april 2005 - 07:39 #14
http://www.FreeSub.dk der kan man få gratis disk plads med 60 mb harddisk og understøtter også ASP CGI JAVA SCRIPT osv.