Deling af adsl (tdc prof)
Jeg har bestilt en tdc prof adsl linje, som jeg gerne vil dele mellem tre maskiner. Det jeg ikke rigtigt kan gennemskue er om jeg skal købe en hub/switch, eller om man kan til slutte de tre maskiner til den medfølgende switch ( en SpeedStream 5781 fra Efficient Networks).Er der nogen der har erfaringer med dette?
