Avatar billede straszek Praktikant
24. november 2003 - 17:34 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Deling af adsl (tdc prof)

Jeg har bestilt en tdc prof adsl linje, som jeg gerne vil dele mellem tre maskiner. Det jeg ikke rigtigt kan gennemskue er om jeg skal købe en hub/switch, eller om man kan til slutte de tre maskiner til den medfølgende switch ( en SpeedStream 5781 fra Efficient Networks).

Er der nogen der har erfaringer med dette?
Avatar billede svb Nybegynder
24. november 2003 - 17:35 #1
Hvis Switch`en har nok porte, så kan du bare køre igennem den!
Avatar billede simonvalter Praktikant
24. november 2003 - 17:45 #2
SpeedStream 5781  er en router med indbygget switch .. du sætter bare maskinerne til den.
Avatar billede simonvalter Praktikant
24. november 2003 - 17:45 #3
der er 4 porte i den så du skal ikke ud og købe nogen ny switch
Avatar billede bleze Nybegynder
24. november 2003 - 18:22 #4
Det er 4 10 mbit porte... Hvis du vil have 100 mbit netværk, kan du købe en switch (foretrækkes) eller en hub.  Du skal så bruge uplink porten på denne til at uplinke til Router...
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester