Forbinde til nettet
Lige pludselig kan jeg ikke komme på længere. Jeg får en fejlmeddelse, der hedder:"error initiating windows sockets"
og ofte går IE fuldstændig kold. Jeg har forsøgt at køre antivirus, men det går desværre også koldt. Nogle forslag?
Mvh Morten
