Min hastighed kører konstant på minimum 50 kbs
Min hastighed kører konstant på minimum 50 kbs, som overskriften siger .. jeg har været disconnected fra nettet igennem webspeed , da storkøbehavn har mistet forbindelsen tidligere i dag.. jeg er så kommet på nettet igen , men problemet er efter jeg er kommet kører kan jeg ifølge mit DUmeter og mit mirc script også se jeg downloader med 50 kbs .. jeg har prøvet at hente fra boomtown en stor fil for at se om filens hastighed ligger op f.eks 180 som den nok ville ligge på hvis jeg downloader med 230 normalt og de 50 kbs kører ved siden af ...jeg har lavet en netstat og der er ingen forbindelser ud over det der plejer at være når jeg har lige har startede computerne op, jeg har deaktiveret alle de porte der skulle være adgang til under normale omstændigheder på min firewall , så der er ganske enkelt ikke mulighed for at komme igennem uden jeg får besked om det.
Den kører på den hastighed LIGE så snart jeg har genstartet computeren ..
Mit spørgsmål er nu, er der en løsning på dette ... i så fald hvad kan det være.
Det skal lige siges før nogen kommentere dette .. jeg har ikke spyware installeret på min computer af nogen form , da det er vejen til alt ond.
