FTP problemer via Zyxel router
Først og fremmest, ved jeg ikke så meget om FTP og router, da jeg er ny i ADSL verdenen. Til gengæld lærer jeg hurtigt ;-)Lad mig se, om jeg kan gøre mit spørgsmål forståeligt:
Jeg har købt ADSL hos Cybercity, og vil nu have noget FTP-sjov i gang. Jeg har læst om emnet og fundet ud af, at jeg i routeren skal forwarde nogle porte. Noget med at fortælle en intern og ekstern IP, så hvis man kommer udefra, bliver guidet ind til min PC. Vi er to på ADSL linjen, og derfor undrer det mig, at når jeg finder min eksterne IP på www.myip.dk, viser det sig at være den samme? Kan det passe? For når jeg indtaster det i routeren, kan ingen af os komme på nettet!
-Kort sagt, hvad skal jeg gøre, for at få FTP op at køre i dette tilfælde?
