ISDN-kabling
HeyEr der nogen der kan svare på hvordan man laver et kabel med RJ45-stik der skal gå fra nt-boxen til et Lasat II speed modem??
har set nogle links til nogle sider, men bliver lidt forvirret - skal der modstande til eller ej?? Der skal kobles 3 telefonnumre på.
:) h
