Opdeling af 1.Mbit linie via trådløs router
Hej derude !er der nogen som kan informere mig om man kan dele en internet linie op i f.eks 3. hvis man har 1 mbit linie så tildeler man f.eks 333 kbit linie til hver bruger.
Kan dette lade sig gøre uden en server ???
Og i så fald hvordan gørt man med en router fra cybercity, aætså en trådløs ?
Mvh
Flar74
