Avatar billede petey Nybegynder
07. december 2003 - 16:17 Der er 7 kommentarer

hp 2110 usb kabel ?

Hej. Jeg har lige fået en hp psc 2110. Det lader til, at der ikke er noget USB kabel med i pakken. Kan det være rigtigt ? Er der andre ejere af en 2110, som ved dette.
Avatar billede rkhdk Nybegynder
07. december 2003 - 16:18 #1
der følger IKKE kabler med HP's printer

har selv en PSC 2110
Avatar billede rkhdk Nybegynder
07. december 2003 - 16:22 #2
http://www.hp-expo.com/dk/dan/products/allinone/c8648a.html

Indhold:
hp psc 2110 printer/scanner/kopimaskine, hp no. 56 black inkjet print cartridge (sort blækpatron), 19 ml, hp no. 57 tri-colour inkjet print cartridge (trekammerspatron), 17 ml, hp psc software og brugervejledning på cd-rom, plakat med installationsvejledning, referencevejledning og hæfte med information om support og tekniske specifikationer, lysnetledning, medieprøver
Avatar billede petey Nybegynder
07. december 2003 - 16:31 #3
Tak for det hurtige svar. Ved du om det så er et såkaldt usb a-han b-han kabel jeg skal købe ? Giv et svar, så får du pointene.
Avatar billede rkhdk Nybegynder
07. december 2003 - 16:37 #4
det må det være USB A-han og B-han (det er det flade og det firkantede)
Avatar billede predator-experten Nybegynder
07. december 2003 - 16:47 #5
det er det :)
Avatar billede petey Nybegynder
16. december 2003 - 11:57 #6
Kom med nogle svar, så får I pointene :).
Avatar billede branor Nybegynder
27. august 2004 - 17:52 #7
Det er rigtigt der er ikke noget USB-kabel med, Jeg selv er ikke vildt imponeret over denne printer den har og gør stadig store problemer