Avatar billede rubberpaw-migigen Nybegynder
07. december 2003 - 16:41 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Spore en Mobil??

Ville høre om nogen har efering med at midste ders mobil, og på en eller anden måde kan spore den.. (Måske ved hjælp af teleselksabet) Grunden til jeg spørger her, og ikke bare ringer til telia selv er pga de har lukket søndag og jeg er bange for der ikke er nok strøm på til i morgen.

Min mobil er en Nokia 7250i -

Ved selv man kan sætte det der "celle information" til så adressen kommer til at stå på mobilen, men kan de også se hos teleselsakbet hvor den er?

Meget vigtig at jeg får hurtigt svar.. derfor 200 point!
Avatar billede foxy_lady Nybegynder
07. december 2003 - 16:47 #1
tror du skal ha fat i politiet hvis du vil spore den
Avatar billede rubberpaw-migigen Nybegynder
07. december 2003 - 16:53 #2
hmm.. sikker? koster det ikke helt vildt mange penge så..
Avatar billede rubberpaw-migigen Nybegynder
07. december 2003 - 16:54 #3
skal bare have en placering på hvor den er.. ikke noget med at jeg skal afhøre et opkald.. hehe
Avatar billede ird Praktikant
07. december 2003 - 17:17 #4
Du kan ikke selv gøre noget for at spore en mobil!

Har en ven der arbejde med den slags, og har det fra ham via ICQ nu
Avatar billede guanche Nybegynder
07. december 2003 - 18:15 #5
tdc kan ikke sige precis på hvilken adresse mobilen er de kan kun se hvilken mast den er koblet op mod inden for et område på et x antal meter

har du ikke oplyst emai nummeret til butikken så bliver telefonen låst så den er ubrugelig for den der har den nu

sætter personen så et andet kort i telefonen så bliver personen fanget da emai nummeret popper op hos tdc på hans nummer
Avatar billede ird Praktikant
07. december 2003 - 18:16 #6
Korrekt ja, men selv kan man ikke gøre en disse :)
Avatar billede ird Praktikant
02. januar 2004 - 11:06 #7
Mon ikke det er tid til lidt feedback her??