Avatar billede speakfreak Nybegynder
08. december 2003 - 15:46 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke vise grafik

Jeg har et lille problem som er kommet idag. Når jeg er inde på en hjemmeside, kommer biledrne ikke frem, den loader bare, men der sker intet. Jeg har 2 pcer på samme netværk, og den anden kan heller ikke, vi har TDC!

Jeg har været inde på TDCs side for at se om der er en fejlrapport - men kan ik se noget, var også inde at teste hastighden, der viste den 1.6mb og jeg har 2mb
Avatar billede bufferzone Praktikant
08. december 2003 - 15:48 #1
tøm din internet cache, IE opfører sig mærkeligt når cachen er fuld

I IE funktioner - indstillinger - slet filer og slet cookies.
Prøv så at loade siderne igen
Avatar billede overchord Nybegynder
08. december 2003 - 15:51 #2
Hvis det ikke er loesningen kunne det ogsaa vaere muligt at billederne er flash, og at du ikke har flash installeret.
Avatar billede speakfreak Nybegynder
08. december 2003 - 16:49 #3
Jeg havde også tømt mine cookies...  delsuden skriver jeg at begge mine pcer gør det samme - hvordan kan i så tro at det kan være flash eller cookies.. da det lige er sket idag?
Avatar billede magictouch Nybegynder
08. december 2003 - 18:00 #4
kan du få billederne vist, ved at højreklikke på dem?
Avatar billede speakfreak Nybegynder
08. december 2003 - 18:06 #5
nej
Avatar billede speakfreak Nybegynder
08. december 2003 - 18:07 #6
I min stutus bar - står der bare at den henter de forskellige filer - men de kommer aldrig.
Avatar billede overchord Nybegynder
08. december 2003 - 18:11 #7
Det kunne jo godt vaere flash hvis du ikke havde de installeret paa de to PC'er

Er det for alle mulige websider?
Avatar billede magictouch Nybegynder
08. december 2003 - 18:33 #8
Er det kun mig, men kan i se nogen billeder her på siden, jeg kan (heller) ikke
Avatar billede cdc Novice
08. december 2003 - 19:07 #9
jeg kan
Avatar billede magictouch Nybegynder
08. december 2003 - 19:10 #10
Jeg kan også igen, efter nogen minutter, underligt!
Avatar billede speakfreak Nybegynder
08. december 2003 - 19:29 #11
Hvis jeg manglede noget, ville jeg jo ikke kunne se det igår.... delsuden har grafik heller ikke noget med flash at gøre. Kunne ikke se hvorfor man skulle lave grafik i flash, og ja det gælder alle websider.
Avatar billede speakfreak Nybegynder
08. december 2003 - 19:29 #12
Kan det være problemer med det interne netværk, eller er der noget galt med tdcs linje?
Avatar billede speakfreak Nybegynder
08. december 2003 - 22:06 #13
hmm, nu virker det igen...
Avatar billede speakfreak Nybegynder
08. december 2003 - 22:06 #14
Tror det var linjen.
Avatar billede speakfreak Nybegynder
20. december 2003 - 18:28 #15
Det var linjen, for dagen efter virkede det!
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester