Avatar billede mannik Nybegynder
08. december 2003 - 18:32 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

MS VS .NET spørgsmål

Jeg har uploadet mine aspx filer der er lavet i VS.NET men det virker ikke, der er på min server en mappe der hedder aspnet_client eller noget i den stil så det skulle vel virke ? I kan se fejlen her http://empty-site.org/Login.aspx , hvad er der mon galt?
Avatar billede odegaard Nybegynder
08. december 2003 - 18:39 #1
Gør som der står i fejlbeskeden. Så får du derefter præcis at vide hvad problemet er.
Avatar billede mannik Nybegynder
08. december 2003 - 19:03 #2
Problemet er at det har jeg gjort uden effekt! Jeg har mine filer i wwwroot på serveren og der er min Web.config også, jeg har indsat sætningen? Det virker lokalt men problemet opstår når jeg forsøger at uploade skidtet
Avatar billede tmceu Praktikant
31. december 2003 - 01:49 #3
Problemet er sandsynligvis, at sitet i IIS ikke er markeret som application men kun som virtual directory. Grunden til at du ikke kan se nogen forskel når du ændrer i config er, at du "falder igennem" til web.config på default website og dine ændringer derfor ignoreres.

Jeg har oplevet dette flere gange på webhoteller og har hver gang måttet bede dem ændre opsætningen på mine sites til application.
Avatar billede mannik Nybegynder
02. januar 2004 - 07:45 #4
oki, tak. Jeg prøver det
Avatar billede mannik Nybegynder
15. januar 2004 - 15:28 #5
jeg lukker dene