Hastighed når man downloader.
Hej.Jeg har en 512/256 forbindelse ved stofanet. Men når jeg downloader evt: Messenger fra msn.dk kommer jeg kun op på 50-60 kb i sek. Skulle man ikke have en download som ligger tæt på de 512 kb i sek. Jeg har aldrig været over 100 kb i sek.
Hvad kan man gøre.
Mvh
Popcorn
