ping udefra ?
Jeg har en zyxel router fra CyberCity.Når jeg router nogle af portene til en maskine og resten til min windows kan jeg ikke pinges mere.
Hvordan åbner jeg for ping udefra ?
NB: Kan ikke bruge webinterfacet da det ikke vil godkende mit login, kan kun bruge telnet.
