Login på FTP, via. IE?
Hvordan gør jeg hvis jeg skal logge ind på eksempelvis 1go.dk's FTP-server og jeg skal skrive et password og user name? Hvis jeg bare skriver "ftp.1go.dk" i adresselinien kommer der en besked frem der siger "Windows kan ikke åbne denne mappe. Kontroller, at filnavnet er korrekt og at du har adgangstilladelse til mappen." Og så står der noget med "No anonymus login". Det jeg mener er: Hvordan får jeg på en eller anden måde flettet password og username ind i adresselinien, eller gøres det på en anden måde?OS er Win XP Pro SP1. Jeg har helst ikke lyst til at downloade et FTP-program da det ødelægger min pop-up stopper Stop Zilla, så denne ikke længere virker i IE.
Hvad gør jeg?
